معاون پرورشی آموزش و پرورش استان البرز گفت: مانور زلزله در روز چهارشنبه، ششم آذر ماه در ساعت ۱۰ در همه مدارس استان البرز اجرا می شود.

زنگ مانور زلزله در مدارس البرز به صدا در می آیدفرشته فهمیده، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که مانور زلزله به دلیل مصادف شدن با روز جمعه، دو روز زودتر از زمان هرساله و در ششم آذرماه انجام می شود، گفت: مانور زلزله در روز چهارشنبه، ششم آذر ماه در ساعت ۱۰ در همه مدارس استان البرز اجرا می شود.

او افزود: استاندار محترم البرز، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین شهری و استانی البرز برای بازدید از اجرای مانور زلزله مهمان دبیرستان باهنر واقع در چهارراه کارخانه قند خواهند بود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان البرز گفت: هر ساله مانور زلزله در مدارس انجام شده که تکرار این عمل، یادگیری بیشتر دانش آموزان را  با راه کارهای در زمان وقوع زلزله به دنبال دارد و احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه این‌ آموزش‌ها را ضروری می کند.

او افزود: یک ماه قبل از اجرای مانور زلزله، دانش آموزان توسط گروه های آموزشی آتش نشانی، هلال احمر، آموزش و پرورش، کمیته بحران استانداری آموزش های لازم را برای مواجهه با زلزله دیده اند.

فهمیده در ادامه گفت: با برگزاری مانور زلزله درمی یابیم که آموزش های برای جلوگیری از آسیب های شدید متأثر از حوادث غیر مترقبه تا چه حد برای دانش آموزان  تأثیر گذار و مفید بوده است.

انتهای پیام/ص.خ

مانور زلزله، ضرورتی برای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.