مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اگر طرح شهردار مدرسه در تهران موفق باشد، آن را در کرج اجرا خواهیم کرد.

دانش آموزان، شهردار مدرسه می شوندسالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، درباره اجرای طرح شهردار مدرسه در مدارس البرز گفت: اکنون در مدارس کرج انجمن اسلامی، بسیج و شوراهای دانش آموزی، فرزانگان و همه تشکل ها وجود دارند ولی عنوانی به نام شهردار مدرسه در استان البرز نداریم چرا که در مدارس استان براساس دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش عمل می کنیم.


بیشتر بخوانید: ماجرای کشیدن چادر از سر یک دانش آموز در مدرسه البرز به کجا رسید؟


 او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا با وجود استقبال خوب از طرح شهردار مدرسه در استان تهران، این طرح در مدارس البرز اجرایی نشده است، گفت: از معاون آموزش و پرورش استان البرز خواسته ام که چارچوب شهردار مدرسه و آثار آن را در مدارس تهران بررسی کند و اگر موضوع موفقی بود، می توانیم آن را در البرز اجرا کنیم.

قاسمی افزود: اعمال شهردار مدرسه در کرج بستگی به میزان اختیارات آن در مدرسه دارد به عبارت دیگر شهردار مدرسه، دانش آموزی است که می تواند در نظم، نظافت و فضای سبز مدرسه به معنای واقعی شهردار، اقدامات مفید داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان گفت: کرج هم شهردار مدرسه را به عنوان های دانش آموزان در مدارس اضافه می کند چرا که اعتقاد داریم، مسئولیت اجتماعی بیشتر برای دانش آموزان موجب بهتر شدن روند کار و آموزش مدارس می شود.

انتهای پیام/ر.خ

آموزش و پرورش استان البرز

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خیلی خوبه به دانش آموزان بیشتر مسئولیت بدیم، امیدواریم که اجرا بشه.