آیت الله سعیدی گفت: دستگاه قضایی در اسرع وقت، عادلانه و قاطعانه با آشوبگران حوادث اخیر برخورد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله سید محمد سعیدی شامگاه یکشنبه در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که در حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد،گفت: نیروی انتظامی افتخار بزرگی برای کشور است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) گفت: مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا حمایت کردند و بیانات ایشان فصل‌الخطاب است.

آیت الله سعیدی افزود: هر جا که حق، احکام و شریعت در جامعه اسلامی به‌خطر افتاد و منکر در جامعه رواج پیدا کرد، غیرت دینی و انسانی افراد اقتضا می‌کند که در قبال مفسده جویان و آشوبگران بایستند.

او ادامه داد: هر دستگاهی که مقام معظم رهبری مأموریتی برای آن محول کردند باید با تمام توان و استعداد و به نحو احسن مأموریت خود را دنبال کند تا بتواند موفق شود،دشمنان هر ۱۰ سال فتنه و آشوبی را به بهانه‌های مختلف راه می‌اندازند که باید با آن مقابله کرد.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه مسئولان کشور نقش مهمی در پیشگیری از بروز اعتراضات و نارضایتی‌ها دارند، افزود: مسئولان باید در موضع‌گیری‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هایشان بهانه به دست دشمنان و مغرضان ندهند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: مردم با راهپیمایی‌های اخیر به صحنه آمده و موضع خودشان را در برائت از اغتشاشگران اعلام کردند.

امام جمعه قم با بیان اینکه حساب آشوبگران از معترضان جدا است و با هم یکی نیستند، تصریح کرد: تنها آشوبگران آتش می‌زنند، تخریب می‌کنند و جامعه را به هم می‌ریزند و از مطالبات به‌حق مردم سوءاستفاده کرده و این ظلم بزرگی است که اغتشاشگران در حق ملت روا داشت اند.

نماینده، ولی فقیه در استان قم تأکید کرد: آشوبگران که بنابر اعترافاتشان سازمان‌یافته بودند، بی‌پروا، بی‌حیا و ستمکارانه خسارت مادی سنگینی به کشور زدند که باید دستگاه قضایی در اسرع وقت عادلانه و قاطعانه با آن‌ها برخورد کند.

آیت الله سعیدی ضمن تمجید از حمایت مردم با بصیرت کشور، افزود: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و صادقانه، شفاف، باتدبیر و بامتانت آن‌ها را در جریان برنامه‌های دولت قرار دهند و در جهت رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند،عملکرد نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دستگاه قضائی در حوادث اخیر شایسته تقدیر است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه قم کمترین آشوب و بهترین راهپیمایی را در سطح کشور داشت، تصریح کرد: مردم ولایتمدار استان پای نظام اسلامی و حاکمیت دینی خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ح

مسئولان بهانه به دست دشمنان و مغرضان ندهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار