مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۳ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۳ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منزل در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۵ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

سرهنگ قاسم محمدی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

کشف چوب جنگلی قاچاق از یک کامیون در ساری

سرهنگ ناصر صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی بنافت در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ ناصر صفرپور گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۶ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


دستگیری سارق قطعات خودرو با ۵ فقره سرقت درساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، گفت: ماموران کلانتری ۱۳ ساری حین گشت زنی در محدوده خیابان ساری کنار متوجه فردی که در حال سرقت از خودروی یکی از شهروندان بود شدند.

او افزود: متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی صورت گرفته به ۵ فقره سرقت قطعات خودرو در یک ماه گذشته اعتراف کرد.

کشف ۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ عامل افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۲۸ خودرو و ۲۰ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۲ فقره سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی، موتورسیکلت و قطعات خودرو از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.