مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۲۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سارقان داخل خودرو در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو و گوشی تلفن همراه عابران در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو و گوشی تلفن همراه عابران در این شهرستان اعتراف کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی قطعات سرقتی خودرو در ادامه این عملیات نیز خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف  چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران بخش انتظامی هولار به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان تنکابن، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت ۳ خودروی پراید با همکاری ۳ نفر از همدستان خود اعتراف کرد.

او افزود: ضمن کشف خودرو‌های سرقتی متهم و همدستان وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.