مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی ۵ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری، از کشف ۵ کیلو انواع مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات، ماموران در بازدید از واحد‌های صنفی عرضه مواد دارویی و بهداشتی در یکی از عطاری‌های این شهرستان نیز هزار سی سی شربت متادون کشف و متصدی آن را دستگیر کردند.

دستگیری  سارقان موتورسیکلت در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و در پی وقوع چند دستگاه موتورسیکلت در شهرستان بابلسر ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۳ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

از کشف موتورسیکلت‌های مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد افزود: این ۲ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و مووضع در دست بررسی است.

اسدی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد امنیتی توسط ماموران انتظامی از ابتدای سال، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۹ دستگاه موتورسیکلت از سارقان کشف و ۲۵ سارق موتورسیکلت در این شهرستان دستگیر کردند.

دستگیری سارق منزل با ۴ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در حوزه استحفاظی بخش کجور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

اوافزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

سرهنگ محمدی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.