مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بسته های نوشیدنی قاچاق در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در ۳ واحد صنفی شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی مرجع قضایی متهمان دستگیر و با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از واحد صنفی آنان ۴۸ بسته آدامس و چای و ۷۰۰ قوطی نوشیدنی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به تحویل کالای قاچاق کشف شده به اداره صنعت، معدن و تجارت، گفت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیربط معرفی شدند.

کشف مواد مخدر در شهرستان عباس آباد

سرهنگ عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد گفت: ۴ کیلوگرم مواد مخدر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه در این شهرستان کشف شد.

او افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان عباس‌آباد در یک عملیات شناسایی و غافلگیر انه موفق شدند ضمن دستگیری قاچاقچیان مقداری ۴ کیلوگرم مواد مخدر را کشف نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد گفت:متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

سارق حرفه‌ای  در بهشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی، باغات و منزل با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و منزل در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و با قرار صادره از سوی مرجع قضایی، روانه زندان شد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وصول چند فقره گزارش سرقت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۵ امام رضا (ع) با انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی ۵ سارق حرفه‌ای در این زمینه را شناسایی کردند.

سرهنگ صفرپور از دستگیری متهمان در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد گفت: متهمان در بازجویی‌ها به ۲۰ فقره سرقت، از جمله، سرقت قطعات خودرو، موتور سیکلت، منزل، اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: دربازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان ۴ موتور سیکلت، ۲۰ دستگاه ضبط و پخش و لوازم جانبی خودرو، مقادیر قابل توجهی آهن آلات و ادوات ساختمانی و سایر وسایل سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضائی گفت: اقلام مکشوفه تحویل مالباختگان و شد و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان بابلسر، موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و به دست آوردن سرنخ‌های لازم، سارق را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.