مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه اول آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز جمعه اول آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق گلخانه‌ها با ۷ فقره سرقت در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت گل و گیاه تزئینی از گلخانه‌های عباس آباد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود:در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عبدی گفت:پس از هماهنگی‌های قضایی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت گل و گیاه تزئینی از گلخانه‌های این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه شمالی در دام پلیس

سرهنگ شهرام دمسازفرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:در راستای مبارزه با سودگران مرگ و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعالیت عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود:پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ دمساز گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی و همکاری ماموران ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی ضربتی متهم را حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

او از کشف ۸ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خورو جاساز شده بود خبر داد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.