رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زده بنیاد مسکن خوزستان از بهسازی معابر روستایی و ترمیم سیل بندها در مناطق سیل زده استان خبر داد.

نصرالله دهقانی رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زده بنیاد مسکن استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات تعمیر و احداث منازل در مناطق سیل زده استان با سرعت مطلوبی در حال انجام است و علاوه بر آن نیز، ۲ اقدام ارزشمند دیگر نیز از سوی این ستاد انجام می‌شود.

او افزود: زیرساخت‌هایی از جمله؛ خیابان ها، معابر، پیاده رو‌ها و... در حدود ۹۰ روستای استان خوزستان بر اثر سیلاب دچار آبگرفتگی شدند و آسیب دیدند، که همزمان با کار بازسازی منازل در این مناطق، کار بهسازی روستا‌ها نیز انجام می‌شود.

دهقانی، احداث و ترمیم سیل بند‌ها و دایک‌های محافظتی اطراف ۲۲ روستایی که در اولویت قرار داشتند را از دیگر اقدامات ستاد بازسازی مناطق سیل زده بنیاد مسکن استان خوزستان عنوان کرد و اظهار داشت: روستا‌های شهرستان باوی، روستا‌های شهرستان شوش، روستا‌های شعیبیه شوشتر و روستا‌هایی که عمدتا دچار آبگرفتگی شدید و طولانی مدت بودند از جمله این روستا‌ها هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: براساس برنامه‌های انجام شده، پیش بینی می‌شود عملیات احداث و ترمیم سیل بند‌ها نیز تا اواخر دی ماه امسال به پایان برسد.

انتهای پیام/گ

ترمیم معابر روستایی

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.