فرماندار حمیدیه گفت: برای مقابله با حوادث احتمالی باید تدابیر و تهمیدات جدی و لازم اتخاذ شود تا شاهد تکرار حوادث ابتدای امسال نباشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، با اشاره به دستور العمل ابلاغی سازمان مدیریت بحران کشور، بر لزوم اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم براساس مفاد دستور العمل در جهت مقابله و رویا رویی با هر گونه حوادث احتمالی از قبیل سیل تاکید کرد.

او با اشاره به پیش بینی‌های اداره هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌ها در حد نرمال و بالاتر در ماه جاری، هماهنگی و همکاری کلیه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان را الزامی دانست.

هاشمی با اشاره به شروع فصل بارش باران و بالا آمدن ضرایب ناپایدار جوی، اظهار داشت: روسای ادارات شهرستان ضمن در دسترس بودن، جهت خروج از شهرستان با رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان حمیدیه هماهنگی لازم به عمل آورند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهردار حمیدیه پیگیری لازم جهت بازسازی و احداث سیل بند رودخانه کرخه در محدوده شهر حمیدیه را به عمل آورد، تصریح کرد: ادارات خدمات رسان از جمله گاز، برق، آب و مخابرات، ضمن همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان معین کرمان، نسبت به نصب زیر ساخت‌ها و انشعابات خود جهت اجرای طرح هادی و انجام بهسازی روستا‌ها اقدام نمایند.

فرماندار حمیدیه با تاکید بر پیگیری در جهت تسریع در اجرای پروژه بازسازی جاده مسیر خسرج بخش مرکزی، خواستار اتمام واحد‌های احداثی آسیب دیده از سیل، بویژه مسقف نمودن واحد‌ها احداث شد.

انتهای پیام/گ

لزوم جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در پی بارش باران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.