معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ای منطقه وزارت کشور در سفر به خوزستان، از وضعیت بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده این شهرستان بازدید بعمل آورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ای منطقه وزارت کشور در سفر به استان خوزستان، به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان از وضعیت بازسازی و نوسازی و تعمیر و بهسازی منازل مسکونی روستای سیل زده شاکریه از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان بازدید مرد و از نزدیک در جریان روند عملیات بازسازی منازل مسکونی و نیز مشکلات اساسی روستاییان سیل زده قرار گرفت.

بازدید بابک دین پرست از مناطق سیل زده دشت آزادگان

او همچنین از وضعیت نامناسب جاده تخریب شده روستای شاکریه و کانال زهکشی اراضی روستای سبهانیه و شاکریه بازدید و بر تسریع در امر بهسازی و آسفالت راه‌های مواصلاتی روستایی و نیز رفع مشکلات روستاییان تاکید کرد.

در این بازدید، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بر تسریع در حل مشکلات این روستا‌ها تاکید کرد و از مدیران بنیاد مسکن و راه و شهر سازی و راهداری خواست با جدیت هرچه بیش‌تر در رفع مشکلات تلاش کنند.

بازدید بابک دین پرست از مناطق سیل زده دشت آزادگان

دین پرست همچنین در دبستان بازسازی شده روستای شاکریه حضور یافت و وضعیت تحصیلی دانش آموزان شاکریه بررسی کرد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این بازدید با ارائه گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده در روستا‌های سیل زده شهرستان این شهرستان، خواستار تسریع در تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل بهسازی روستا‌ها و راه‌های مواصلاتی شد.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات مناطق سیل زده

برچسب ها: وزارت کشور ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.