نیرو‌های بسیجی شهرستان زرند در محوطه امامزاده ابو الرضا (ع) مطهر آباد با اجرای برنامه‌های متنوع رزمی و فرهنگی بار دیگر اقتدار خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در صحبگاه مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس شهرستان زرند که با حضور اعضا شورای تامین این شهرستان  برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج از بسیجیان به عنوان جوانان مومن و انقلابی و ولایتمدار یاد کرد که تا پای جان از دست آورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

او افزود: امروز دشمنان ما از حضور بسیجیان در هراسند وبسیجیان ولایتمدار در دفاع ازکیان اسلامی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری تا پای جان ایستاده اند و توطعه‌های دشمنان را نقش بر آب می کنند .

علی صادق زاده فرماندار زرند هم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: به برکت خون شهدا مردم بصیر ایران اسلامی بویژه بسیجیان امروز در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده اند .

او افزود: همانطوری که امام راحل (ره) فرمودند جنگ تحمیلی کشور ما را بیمه کرده است باعث شد تا ما لشکر ۲۰میلیونی تشکیل دهیم وامروز با افتخار میتوان گفت بسیج ۸۰مبلیونی داریم و در مقابل تمامی توطئه‌های استکبار ایستادیم.

 صادق زاده با اشازه به اینکه دشمن مدام به دنبال تفرقه و‌توطئه  بین مردم و مسئولین نظام است، اما به برکت مقام معظم رهبری و حضور حماسی بسیجیان هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید افزود: بطوریکه با حرکت اخیر مزبوحانه خود می خواستند با عناصر خود فروخته داخلی به نظام اسلامی ما ضربه بزنند اما بار دیگر با رهنمود‌های مقام معظم رهبری، انقلاب یک بار دیگر در مقابل دشمنان و ستمگران سربلند بیرون آمد و به کوری چشم دشمنان با مشارکت و حضور بسیجیان توطئه آن‌ها نقش برآب شد و در عرصه اقتصادی هم توطئه‌های آنان را خنثی خواهیم کرد.

او گفت: دشمنان بدانند. بسیجیان و همه مردم ولایتمدار در مقابل هرگونه توطئه‌ای خواهند ایستاد.

حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری زرند هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر و هفته بسیج گفت: خدا را شاکریم که شجره طیبه بسیج توسط امام راحل (ره) بنیانگذاری شد، دلاوری‌ها وجانفشانی‌ها و ... در دوران دفاع مقدس بسیجیان بر هیچ‌کس پوشیده نیست . 

او ادامه داد : بعداز جنگ تحمیلی دشمنان که ناکام ماندند با تهاجم فرهنگی بر علیه ما شروع کردند بازهم بسیجیان جلودار مبارزه با تهاجم فرهنگی بودند .

حجت الاسلام محمود محمدی گفت : کتاب‌های بسیاری در باره عظمت بسیج چاپ شده است و امروز بسیجیان باید با بالا بردن سطح علمی و ... در مقابل جنگ نرم و ناجوانمردانه دشمنان که به راه انداخته  سربلند بیرون بیایند.

او اظهار داشت: شرق و غرب با هم متحد شدند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند، اما مقام معظم رهبری نایب امام زمان (عج) کشتی بان نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور مارا در مقابل تلاطم‌های متعدد همچون. فتنه ۸۸و حتی توطئه اخیرنجات داد.

رئیس دادگستری زرند گفت: فرهنگ بسیجی به ما می‌گوید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشید وهمین فرهنگ بسیجی است که موشک با برد ۲هزار کیلومتر را طراحی می کند با کمترین خطا به اهداف خود دست می یابد.

او خطاب به همه افرادی که دنبال صلح و دوستی با آمریکا هستند گفت: تفکر بسیجی فراتر از مرز‌ها رفته که باعث نگرانی استکبار شده است و امروز در منطقه دشمنی بالاتر از آمریکا و اسرائیل نداریم واز همه آن‌ها متنفرهستیم.

در ادامه نیرو‌های بسیجی در محوطه امامزاده ابو الرضا (ع) مطهر آباد با اجرای برنامه‌های متنوع رزمی و فرهنگی بار دیگر اقتدار خود را در مقابل توطئه‌های دشمنان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ی

تفکر بسیجی فراتر از مرز‌ها رفته است

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار