سرهنگ مسلمی گفت:مردم ایران عاشق ولایت هستند و در اتفاقات اخیر صف آحاد مردم از افرادی که برای تخریب استفاده کردند ،جدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله گفت: امروزه اصحاب رسانه وظیفه سنگین تری به عهده دارند و  جنگ نرم یکی از موثر‌ترین و با نفوذ‌ترین ابزاری است که می شود از آن استفاده کرد.

او افزود: اصحاب رسانه در دهه اول انقلاب و دفاع مقدس رسالت اطلاع رسانی داشتند.

مسلمی با اشاره به اینکه نقش رسانه در دفاع از انقلاب در شرایط کنونی به مراتب سنگین‌تر از نیرو‌های دفاعی و امنیتی است تصریح کرد: شرایطی که در سوریه به وجود آمد نقش بزرگی به عهده شبکه‌های اجتماعی بود زیرا فضایی را در کشور سوریه به وجود آوردند که هم اکنون ادامه دارد.

مسلمی به اصحاب رسانه گفت: در گرامیداشت هفته بسیج تک تک شما به عنوان بسیجیان انقلاب ایفای نقش می کنید.

او بااشاره به برنامه های هفته بسیج بیان کرد: شعار هفته‌ی بسبج امسال ۴۰ سال خدمت جهاد و شهادت است و هرکدام از آنها کلید واژه‌ها و بار معنایی خاص خود دارد.

مسلمی گفت: چهل سال است که بسیجیان در حوزه‌ی سازندگی، فرهنگی ،امنیت رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی برای امنیت ملی داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله  تصریح کرد: بسیج از برکات انقلاب اسلامی و در ارتباط با پدیده شگفت انگیز انقلاب یکی از یادگار‌های امام راحل است که نقش خود را در این ۴۰ سال ایفا کرده و امروز ما به عنوان کشور صادرکننده مفهوم بسیجی به سایر کشور‌ها هستیم.

او بیان کرد: بسیج مجموعه‌ای از پاکترین و با شرافت‌ترین انسان‌ها است و سپاه به این بسیج می‌نازد.

مسلمی گفت: سپاه و بسیج در بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی فعال است و سپاه به واسطه بسیج  در همه حوزه‌ها ورود می‌کند.

او افزود: قدرت بسیج قدرت آحاد مردم است یک پیامی دارد که مردم ایران عاشق ولایت و گوش به فرمان ولایت هستند و در اتفاقات اخیر صف آحاد مردم از افرادی که برای تخریب استفاده کردند،جدا شد.

مسلمی تصریح کرد: امروز یکی از ویژگی‌های بسیج دلسوزی بسیجیان برای کشور است و سبب می‌شود در حوزه آبادانی ، سازندگی و استقلال ملی، فرهنگی و اجتماعی و علمی بسیجیان با قدرت حضور یابند.

او بیان کرد: یکی از مولفه‌های دیگر بسیج روحیه جهادی است که سبب شده از جان و مال خود مایه بگذارند.

مسلمی بااشاره به اینکه امروز به واسطه قدرت بسیج در همه جا سپاه حضور پیدا می کند و اعتقاد جوانان بسیجی این است که مردم اهل بیت ما هستند نه رعیت ما گفت: در سیل خوزستان اولین کسانی که حضور پیدا کردند بسیج و سپاه بودند و امروز مردم، ولی نعمت ما هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله افزود: اگر اعتقاد داشته باشیم مردم، ولی نعمت هستند رویکرد ما تغییر پیدا می کند.

مسلمی تصریح کرد: همه وجود نظام متعلق به مردم است و مردم در حوزه استقرار نظام هستند و اگر مردم نبودن وضعیت انقلاب به این صورت نبود.

او بیان کرد: امروز بسیج دشمنان زیادی در خارج از کشور دارد و بسیج برای کشور امیدواری و امید بخشی و برای خارجیان باعث ناامیدی و رنجش آن‌ها شده است.

مسلمی عنوان کرد: بسیج امروز یکی از وظایفی که به عهده گرفته و تمام تلاش خود را برای پیشبرد  آن انجام می دهد نظریه گام دوم انقلاب است که به عنوان سند بالادستی پیش روی خود قرارداده و به عنوان تکلیف اساسی بسیج در همه برنامه‌های خود گنجانده است.

او گفت: امروز وظیفه سپاه و بسیج  در بیانیه گام دوم این است که در تمامی حوزه‌ها و هفت محوری که برای تمدن سازی مقام معظم رهبری فرمودند تمام تلاش خود را  به خدمت گرفته است.

مسلمی افزود: برنامه هایی برای هفته بسیج در سطح استان مدنظر قرارگرفته و از پنجشنبه ۳۰ آبان تا چهارشنبه ۶ آذر ماه هر روز به یک عنوان نام گذاری شده است.

او تصریح کرد: روز اول به نام بسیج مقاومت ایثار و شهادت، روز دوم  بسیج اخلاص و معنویت، روز سوم علم و فناوری ،روز چهارم به نام سبک زندگی اسلامی و ایرانی، روز پنجم به نام بسیج فرهنگ و بصیرت و همچنین آخرین روز با نام دفاع و امنیت نام گذاری شده است‌.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله گفت: آیین عطر افشانی گلزار شهدا، اجرای روایت یاران با حضور آحاد بسیجیان در سراسر استان برگزار می‌شود.

مسلمی افزود: یادواره شهدا در مساجد شهر‌ها و روستا‌ها و دهستان ها به همت  حفظ آثار سپاه برگزار می‌شود و بهترین برنامه در حوزه خدمت رسانی و زمینه سازی ظهور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله  بیان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی با تلاش تربیت بدنی سپاه و بسیج در این هفته نیز برنامه ریزی شده است.

او عنوان کرد: میز خدمت در حوزه خدمات درمانی، حقوقی و مشاوره در سطح نماز جمعه‌ها برگزار می‌شود.

مسلمی دیدار فرماندهان نواحی حوزه و پایگاه ها با ائمه جمعه و برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و نمایشگاه اختراعات و ابداعات را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

او گفت: برگزاری جشنواره اسوه‌ها و افتتاح گستره مهد قرآنی به همت بسیج زنان ، برگزاری جلسه‌های روشنگری و مسجد، آیین تکریم الگو‌های بسیج، اعطای پرچم گام دوم انقلاب و جشنواره ابوذر، حضور و سرکشی مسئولین کشوری از پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه ها است.

او تصریح کرد: رزمایش شکوه و مقاومت تجمع بزرگی در مرکز استان و شهرستان‌ها که قدرت بسیج را نشان دهیم، اجرای گشت رضوییون که خیرات و برکات زیادی در حوزه امنیت دارد  به صورت ویژه برگزار می‌شود.

مسلمی بیان کرد:از زمان سیل خوزستان با قدرت بسیج ۲۱۰ خانه مرمت و بازسازی شد و ۲۸ خانه تا پایان آذر به مردم تحویل می‌دهیم.

او گفت: در  روز بسیج افتتاح  ۲۴۴ پروژه  عمرانی و محرومیت زدایی ،کمیته امداد و بهزیستی خانه‌های عالم ،غسال خانه، سه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کرمان شهرستان جیرفت و رفسنجان داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله افزود: همچنین توزیع ۳۰۰ سری لوازم ورزشی در مدارس کم برخوردار، اعزام تیم‌های پزشکی در مناطق محروم از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ی

افتتاح  ۲۴۴ پروژه  عمرانی و محرومیت زدایی در هفته بسیج

برچسب ها: سپاه ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.