فرمانده سپاه شهرستان قلعه گنج گفت: حرکت مقتدرانه ما در راهپیمایی سیزده آبان، تمام دشمنان خارجی و داخلی که برای کشور عزیزمان دائما در حال نقشه کشی هستند را مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرگرد محسن نسب امیری ، فرمانده سپاه شهرستان قلعه گنج در سخنرانی یوم الله ۱۳ آبان ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم که در  راهپیمایی امروز شرکت داشتند، گفت: این حرکت مقتدرانه ما در این راهپیمایی تمام دشمنان خارجی وداخلی که برای کشور عزیزمان دائما در حال نقشه کشی هستند را مآیوس نمود.

او افزود: اگر لانه جاسوسی آمریکا با تلاش نیرو‌های انقلابی و فداکار تسخیر نمی شد، آیا ما به این راحتی در تمام حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، نظامی، امنیتی در حال پیشرفت بودیم، نه امروزه سرنوشت ما مثل کشور شیلی و دیگر کشور‌های غیر اسلامی بود.

سرگرد محسن نسب امیری با اشاره به اینکه در این سالها لطف الهی وتدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حضور همیشه در صحنه مردم ولایتمدار وپای کار باعث شده که توطئه‌های دشمن خنثی شوند و ما روز به روز شاهد پیشرفت در مسبر اسلام وقران ثابت قدم وباعث از بین بردن فتنه‌ها و بدخواهان نظام باشیم گفت : همه ما وظیفه داریم در گام دوم انقلاب که توصیه رهبر انقلاب است، با حضور پرشکوه در این مراسمات پای بندی خود را با آرمان‌های امام ونظام ثابت کنیم و هرگونه خیال واهی و امتیازات را از دشمن سلب کنیم.

فرمانده سپاه در حاشیه سخنرانی افزود: در حوزه قضایی روز به روز فعالیت بیشتر می شود، و روزانه ما شاهد برخورد‌ با مسئولان فاسد که به روش‌های مختلفی دست به فساد دارند و باعث از بین بردن سرمایه‌های نظام جمهوری می شوند ، هستیم  و حق مظلوم را باید از ظالم گرفت.

 سرگرد محسن نسب امیری در پایان از تمام مردم، دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولان، امام جمعه، فرماندار شهرستان قلعه گنج که در برپایی راهپیمایی امروز نقش ایفا کردند تقدیر وقدر دانی کرد.

انتهای پیام/ی

تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار