معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اهمیت علم برکسی پوشیده نیست و انتقال علم نیازمند امکانات و ابزار که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در آیین تجلیل از خادمان نشر در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صنعت چاپ و نشر را بستر آگاهی بخشی دانست واظهار داشت: آگاه شدن انسان‌ها و انتقال فرهنگ‌های نیازمند قلم، تحلیل، چاپ کتاب و برنامه ریزی در این زمینه است.

او با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به تقویت نشر و کتاب، ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب به نشر و ناشرین توجه ویژه‌ای دارد و بر توزع کتاب و نگاشته‌های کاغذی تاکید دارد.

ثمینی به رغم انیکه در سال‌های اخیر کار‌های خوبی در حوزه چاپ کتاب انجام شده است، تقویت کیفیت و چاپ کتاب باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: کتاب و نشر آن، هم موجب ماندگاری علم می‌شود و هم در افزایش سرانه مطالعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه موثر است.

او  با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در رشد و تعالی مردم، خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ عمومی در جامعه بستر رشد و تعالی مردم و افزایش آگاهی موثر است.

ثمینی افزود: ناشران و فعالان عرصه چاپ و نشر نقش مهمی در آگاهی بخشی و افزایش دانایی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با اشاره به یارانه‌های حوزه فرهنگ و هنر، بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که اقشار مختلف مردم از این یارانه‌ها بهره مندشوند.

انتهای پیام/م

انتقال علم نیازمند امکانات

برچسب ها: ارشاد اسلامی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.