معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: همزمان با هفته وحدت و در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) جشن بزرگ"بهار مهربانی" با حضور احاد مردم در بلوار چهارباغ خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: همزمان با هفته وحدت و در آستانه ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) جشن بزرگ"بهار مهربانی" با حضور احاد مردم در بلوار چهارباغ خرم آباد برگزار می شود.
ناصر دولتشاه با اعلام این خبر، گفت: جشن"بهار مهربانی" به مناسبت هفته وحدت و در آستانه ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) عصر پنجشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۶ عصر با اجرای برنامه توسط گروههای مختلف فرهنگی و هنری در بلوار چهارباغ (منطقه گلدشت شرقی خرم آباد) و با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: این جشنواره همراه با استانهای سراسر کشور با هدف ایجاد فضای شور و نشاط و ایجاد وحدت با حضور آحاد مردم برگزار می شود که در آن گروههای نمایش طنز ،موسیقی محلی،شاهنامه خوانان،سرود و تواشیح لحظاتی شاد و معنوی را برای مردم رقم خواهندزد.

دولتشاه در پایان خاطر نشان ساخت: در این جشن که به همت و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری خرم آباد،اداره کل ورزش و جوانان استان ،اداره کل کتابخانه های عمومی استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود، دستگاهها و نهادهای دولتی و غیر دولتی با هدف توزیع عادلانه خدمات فرهنگی ،اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای کتاب و جوایز و هدایای فرهنگی خواهند نمود.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن "بهار مهربانی" در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.