نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از مسئولان ارشد استان گفت: حل مشکلات معیشتی مردم باید دغدغه دائمی و روزمره مسئولان باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از مسئولان ارشد استان با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی مردم باید دغدغه دائمی و روزمره مسئولان باشد، گفت: مسئولان در شرایط کنونی تلاش کنند مشکلات واحد‌های تولیدی و کارخانه‌ها برطرف شود و اگر کارگری هم بیکار شد، مورد حمایت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، رونق تولید را یکی دیگر از رسالت‌های مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ما در عرصه‌ی جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم و باید در جنگ اقتصادی نیز همین رویه را در پیش بگیریم و این موضوع باید در استان قزوین نیز با جدیت مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه قزوین به موضوع خام فروشی منابع نفتی و معدنی هم اشاره کرد و گفت: موضوع خام فروشی به صورت آزار دهنده‌ای همچنان ادامه دارد و مسئولان کشور باید با برنامه‌ریزی دقیق تلاش کنند تا ثروت کشور ارزان فروخته نشود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه بر تقویت مبانی دینی و معرفتی تأکید کرد و گفت: نیرو‌های برخاسته از مساجد، هیئت‌ها و فرهنگ اربعین همان کسانی هستند که در چالش‌ها و مشکلات به فریاد مردم، کشور و نظام می‌آیند و این حوزه باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

او تقویت فرهنگ انقلاب را با تبیین مبانی دینی و الهی انقلاب بسیار ضروری دانست و از مسئولان خواست تا این حوزه را نیز مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه قزوین با اشاره به جدایی صف مردم از اغتشاشگران، افزود: بحمدالله با هوشیاری مردم، استان قزوین از استان‌های امن بود و خوشبختانه در استان اتفاقی پیش نیامد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا وحدت و انسجام جامعه با جدیت حفظ شود و کشور به دوقطبی شدن کشیده نشود.

انتهای پیام/ک

کارگران بیشتر حمایت شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار