رئیس شورای عالی اطلاع رسانی قزوین از برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اصحاب رسانه استان برای حل و فصل مشکلات معیشتی و بیمه‌ای خبرنگاران استان، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار و رئیس شورای عالی اطلاع رسانی استانداری قزوین به برگزاری نشست‌های تخصصی برای حل و فصل مشکلات اصحاب رسانه استان اشاره کرد و گفت: ظرف سه هفته اخیر، چند نشست تخصصی با حضور اعضای خانه مطبوعات و نمایندگان جامعه خبری استان برای حل و فصل مشکلات خبرنگاران استان برگزار شد که امیدوارم نتایج خوبی در بر داشته باشد و ظرف هفته آینده نیز، برنامه‌های منسجمی برای تجلیل از جامعه خبرنگاران استان برگزار خواهیم کرد.

رئیس شورای عالی اطلاع رسانی استانداری قزوین با بیان اینکه روابط عمومی ها، پل ارتباطی سازمان‌ها با مردم هستند، افزود: خبرنگاران باید انسان‌های توانمندی باشند و باید بتوانند ارتباطات خوبی با مدیران استان برقرار کنند تا خدمات دولت و نظام به خوبی بیان شوند.

حبیبی با تأکید بر اینکه مدیران استان باید اهتمام ویژه‌ای برای همکاری با خبرنگاران داشته باشند، خاطرنشان کرد: رسانه ها، ترسیم کننده خدمات مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند و باید مدیران، اهمیت ویژه‌ای برای این قشر قائل شوند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اینکه اطلاع رسانی باید به نفع عموم مردم باشد، گفت: خبر باید بتواند ما را یک گام به سمت توسعه و پیشرفت و اهدافی که داریم، برساند و قرار نیست هر کلامی از زبان هر مدیری در رسانه ها، بیان شود.

حبیبی به موضوع پایش خبرنگاران استان اشاره کرد و افزود: ما آمادگی داریم که در قالب یک طرح تحقیقاتی، پایش خبرگزاری‌ها و خبرنگاران استان صورت بگیرد و خبرنگاران خبرگزاری‌هایی که دارای کار‌های تولیدی و خبری هستند و در مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف، حضور پررنگی دارند و حتی پای کار دستگاه‌های اجرایی هستند، از خبرنگار نما‌ها جدا شوند.

رئیس شورای عالی اطلاع رسانی استانداری قزوین تأکید کرد: باید مدیرانی که پاسخگوی رسانه‌های استان نیستند شناسایی شوند، چرا که خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران باید از سوی مدیران بیان شود تا اعتمادسازی و شفافیت در میان مردم ایجاد شود.

وی افزود: خبرگزاری ها، رسانه‌ها و مطبوعات، گاهی یک دستگاه اجرایی را به تحرک وا می‌دارند و اثرگذاری آن نیز برای مردم، ملموس خواهد بود.

انتهای پیام/ک

برنامه‌های منسجمی برای تجلیل از جامعه خبرنگاران استان برگزار خواهیم کرد

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار