نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در پیامی روز خبرنگار را ابه صحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلاً سَدیداً‌ای اهل ایمان! از خدا پروا کنید و سخن درست و استوار گویید. (احزاب / ۷۰)

پیامبران برای اینکه رسالت الهی خود را به مردم منتقل کنند از شیوه‌های رسانه‌ای استفاده می‌کردند و به همین منظور بنیانگذاران کار رسانه‌ای به شمار می‌آیند. شیوه‌ای که رسول گرامی اسلام (ص) در انتقال پیام غدیر به کار گرفتند، برای همه فعالان عرصه خبر و رسانه سرمشق و الگویی رسانه‌ای است. چرا که گویای اهمیت انتقال درست اخبار از نگاه پیامبر (ص) بود و همچنان اثرگذاری، تازگی و ماندگاری آن را مشاهده می‌کنیم.

رسالت رسانه‌ها در جامعه دینی همان رسالت انبیاء و ائمه اطهار (علیهم السلام) است. دعوت به توحید، عبادت، عدالت، ولایت، اقامه نماز، امیدبخشی، ظلم ستیزی، حق‌طلبی و حمایت از مظلوم برجسته‌ترین رسالت انبیاء و ائمه اطهار (ع) بود و باید رسانه‌ها نیز این اصول را در اولویت کار خود قرار دهند.

یاد شهید صارمی و دیگر شهیدان عرصه رسانه همچون شهید آوینی را گرامی می‌دارم و روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم و از زحمات شما در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

انتهای پیام/ک

تبریک امام جمعه قزوین به مناسبت روز خبرنگار

برچسب ها: مطبوعات ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.