هم اکنون ۱۷۳ طرح نیمه کاره گردشگری از سوی سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان وجود دارد که با تکمیل آن‌ها بسیاری از کمبود‌های اقامتی و گردشگری در استان برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در نشست تخصصی سرمایه گذاری که با حضور حدود ۶۰ مجری و سرمایه گذار شهر‌های آمل، محمودآباد، بابل و فریدونکنار و بابلسر در آمل برگزار شد،گفت: این اداره کل در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری و معرفی این استان در راستای ساری ۲۰۲۲ اهتمام ویژه به تکمیل طرح‌های نیمه کاره خواهد داشت.

او طرح‌های اجرا شده و نیمه کاره گردشگری در مازندران را در بخش‌های صنایع دستی و رفاهی و خدمات گردشگری بیان کرد و افزود: بسیاری از این طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی عملا رها شده بودند که با برگزاری نشست‌های تخصصی گردشگری در مناطق شرقی، غرب و مرکز مازندران و دعوت از سرمایه گذاران این شهر‌ها درخواست‌ها و موانع توقف آن‌ها بررسی و نهایتا تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های خوبی در حوزه گردشگری استان افتتاح شده است، گفت: در حال حاضر برای تکمیل ۱۷۳ طرح نیمه کاره بخش گردشگری مازندران به بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

فرزانه، در عین حال از تکمیل و افتتاح حدود ۵۰ طرح نیمه کاره گردشگری مازندران در سفر ماه آینده وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و تعدادی دیگر تا پایان امسال در استان خبر داد.

او افزود: انتظار است که گوش به حرف‌های به حق و مطالبه جدی سرمایه گذاران داد تا از حضور آن‌ها در جهت برطرف کردن نیاز‌های جدی گردشگری استان بهره برداری کرد.

انتهای پیام/س
 

وجود چندین طرح نیمه کاره در حوزه گردشگری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.