رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف در جاده‌های کوهستانی این استان جریان دارد و سطح این مسیر‌ها لغزنده است.

برف جاده‌های کوهستانی زنجان را لغزنده کرده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد محمدی رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: هم اکنون بارش برف در جاده‌های زنجان – تهم – چورزق و زنجان - طارم جریان دارد.

او اظهارداشت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده از بعدازظهر امروز و فردا بارش برف در همه جاده‌های استان زنجان فعال می‌شود.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده‌های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودرو‌های خود را به چراغ‌های مه شکن مجهز کنند.

محمدی یادآوری کرد: ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیر‌های ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

او افزود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هموطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

 ۳۷ دستگاه نظارت کرد: تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال است.

مسیر‌های ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

انتهای پیام/ز

جاده های زنجان لغزنده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.