سرپرست فرمانداری فراهان شهدا و ایثارگران را الگوی همگان دانست.

شهدا و ایثارگران الگوی همگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خزائی پور سرپرست فرمانداری فراهان در دیدار با حسین ماستری جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس در روستای ماستر گفت: همه ما باید با الگو قراردادن شهدا و ایثارگران آینده این کشور را به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه سوق دهیم.

خزائی پور، با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت رسانی مسئولین می‌شود افزود: شهدا کار بزرگی در راه سربلندی جامعه انجام داده‌اند و مسئولان باید به سهم خود در هر سنگری، برای تداوم راه وآرمان‌های شهدا در راستای سربلندی ایران اسلامی بکوشند.

او با تاکید بر گسترش ترویج فرهنگ قدرشناسی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تصریح کرد: خانواده شهدا که عزیزترین فرزندان خود را در راه عزت، سربلندی ایران اسلامی، حفظ اعتقادات و باور‌های دینی فدا کردند و فرهنگ قدرشناسی از آن‌ها باید در جامعه ترویج شود.

خزائی پور سرپرست فرمانداری فراهان به همراه فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان به مناسبت هفته وحدت با جانباز سرافراز حسین ماستری جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس در روستای ماستر دیدار و از رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایشان تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام / ج

سرپرست فرمانداری فراهان شهدا و ایثارگران را الگوی همگان دانست

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.