مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و پنجم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد، فرد یا افرادی در یکی از استان‌های غربی با یک دستگاه خودروی کامیون کشنده قصد انتقال یک محموله قاچاق سیگار را به استان‌های مرکزی کشور دارند.

سردار حاجیان افزود: ماموران پلیس آگاهی قزوین پس از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس همدان و در اختیار گذاشتن اطلاعات تکمیلی خودروی مورد نظر در محور سه راهی قشلاق به سمت همدان توسط پلیس آگاهی همدان شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو ۸۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی و ۱۰۴ بسته تنباکو قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و خودرو توقیف شد.

سردار حاجیان با اشاره به ارزش یک میلیاردی کالای قاچاق کشف شده، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان همدان معرفی شد.

* عامل قاچاق مواد مخدر در دام قانون

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری محمدیه قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران با شناسایی خودروی متهم و نحوه فعالیت این فرد دریک عملیات غافلگیرانه خودروی متهم توقیف و در بازرسی از آن یک کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

او با بیان اینکه متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار