معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی نمایندگی خراسان جنوبی گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای پرورش دام سبک تسهیلاتی کم بهره برای محرومین اعطا می‌کند.

یوسفی پور معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی نمایندگی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، یوسفی پور  گفت: به زودی آستان قدس رضوی نمایندگی خراسان جنوبی برای ایجاد اشتغال پایدار «پرورش دام سبک»، تسهیلاتی کم بهره برای محرومین استان خراسان جنوبی اعطا می‌کند.

او با بیان اینکه این طرح برای رشد جمعیت در روستا‌ها و کاهش مهاجرت به شهر‌ها موفق عمل می‌کند، افزود: یک طرح کارشناسی شده است که در  استان اجرا می‌شود.

یوسفی پور با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح در خراسان جنوبی ۱۶ میلیارد تومان اختصاص یافته است  ادامه داد: اعطایی بسته به ضریب محرومیت بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی نمایندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: این اعتبارات بین ۲۰۰ واحد دامداری و برای همه دهستان‌های استان بعد کار کارشناسی با اولویت ضریب محرومیت توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه بعد از تخصیص اعتبارات به محرومین، به متقاضیان دام سبک و علوفه نیز داده می‌شود. گفت: تسهیلات اعطایی تنفس ۱۰ ماهه و با سود چهار درصد است.

انتهای پیام / ط ا

توزیع اعتبارات بین ۲۰۰ واحد دامداری

برچسب ها: آستان قدس ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.