فرماندار خوسف گفت: مشکلی در زمینه سوخت روستائیان در این شهرستان نداریم و کمبود سوخت با همکاری شرکت نفت رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شفیعی فرماندار خوسف د رنشست با خبرنگاران گفت: طبق اعلامیه قبلی به روستائیان و عشایر این شهرستان، کالابرگ نفت تا خردادماه اعتبار داشته است.

او با اشاره به اینکه متقاضیان سهمیه سوخت باید در سامانه الکترونیکی سوخت ثبت نام کنند ،افزود: تاکنون افراد ثبت نام را به تاخیر انداخته اند و با مشکل سوخت مواجه شده اند.

شفیعی ادامه داد: این افراد برای برداشت از سهمیه سوخت باید با همکاری دهیاری، شورا و نماینده شرکت نفت در روستا‌ها در سامانه الکترونیکی سوخت ثبت نام کنند.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه  متقاضیان سوخت در روستا‌ها که اغلب سالمندان بوده اند اظهار کرد: این افراد در نحوه ثبت نام و ارائه مدارک ثبت نامی در سامانه با مشکلاتی مواجه شده بودند که امیدواریم با همکاری دهیاران ثبت نام آن‌ها تسریع شود.

او تصریح کرد: عشایر نباید در خصوص سوخت مشکل داشته باشند و این قشر با معرفی نامه امور عشایر و ثبت نام در سامانه الکترونیکی می‌توانند سهیمه سوخت خود دریافت کنند.

شفیعی با بیان اینکه عشایر باید در سامانه الکترونیک سوخت ثبت نام کنند و گزینه عشایر را حتما فعال کند و نیاز به فیش آب و برق ندارند.  ادامه داد: با همکاری شرکت نفت سعی می شود مشکل سوخت روستائیان و عشایر تا زمان ثبت نام در سامانه الکترونیکی حل شود.

 انتهای پیام / ط  ا

ثبت نام در سامانه الکترونیک سوخت

برچسب ها: عشایر ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار