اضافه کردن راحت تصاویر در لایت‌روم مخصوص iOS

ادوبی اعلام کرد که کاربران iOS از این پس به راحتی می‌توانند تصاویر را به برنامه لایت‌روم اضافه کنند.

اضافه کردن راحت تصاویر در لایت‌روم مخصوص iOSبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ادوبی به تازگی اعلام کرده است که کاربران iOS قادر خواهند بود تا تصاویر را به راحتی و به صورت مستقیم به فضای آخرین نسخه نرم‌افزار لایت‌روم از روی کارت حافظه یا درایو USB خود اضافه کنند. کاربران آیپد هم می‌توانند از همین قابلیت نسخه جدید نرم‌افزار لایت‌روم بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید: نرم‌افزار فتوشاپ برای آیپد‌های جدید عرضه شد


پیش از ارائه این نسخه جدید، کاربران لایت‌روم برای اضافه کردن تصاویر به فضای برنامه باید به قسمت عکس‌های ذخیره شده در حافظه خود می‌رفتند و از آنجا عکس را در پوشه برنامه لایت‌روم کپی می‌کردند که مسئله‌ای ناخوشایند برای کاربران این برنامه بود و همچنین باید برای بیشتر کردن حافظه ذخیره‌سازی تصاویر خود دوباره به همین پوشه برنامه یا گالری خود می‌رفتند و عکس‌های قبلی را دوباره حذف می‌کردند. ادوبی اعلام کرد که آخرین نسخه نرم‌افزار لایت‌روم دیگر می‌تواند هر نوع فرمتی را از روی کارت حافظه جانبی یا درایو به راحتی بخواند. زمانی که این اتفاق بیفتد، کاربران به راحتی می‌توانند فایل‌ها یا تصاویر خود را به صورت مستقیم در پوشه برنامه باز کنند.

از این مسائل مهم‌تر، لایت‌روم از کاربران سؤال خواهد کرد که آیا آن‌ها می‌خواهند فایل اصلی روی حافظه جانبی روی گالری آن‌ها باقی بماند یا خیر. این نرم‌افزار همچنین قابلیت این را دارد تا فایل‌های پشتیبان پروژه‌ها را در Creative Cloud ذخیره کند.

ادوبی یک شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است. عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است. ساختمان مرکزی این شرکت درشهر سن‌خوزه ایالت کالیفرنیا قرار دارد. ادوبی بیشتر به خاطر نرم‌افزار ویرایش تصویر فتوشاپ و نرم‌افزار سند قابل حمل پی‌دی‌اف و ادوبی کریتیو سوئیت مشهور است.

انتهای پیام/

امکانات جدید برای کاربران لایت‌روم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار