ادوبی فتوشاپ نسخه مخصوص آیپد را معرفی کرد +فیلم

شرکت ادوبی، سازنده برنامه‌های ویرایش عکس و فیلم، نسخه جدید فتوشاپ CC را برای آیپد اپل معرفی کرد.

ادوبی نسخه فتوشاپ آیپد را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می‌دانید تا به حال شرکت‌های زیادی در حوزه فناوری ماه اکتبر را با معرفی محصولات خود،  پر سر و صدا کرده‌اند اما ادوبی اجازه نداد که اکتبر فقط به نام گوشی‌ها، سخت‌افزارها و گجت‌ها ثبت شود. کمپانی ادوبی طی مراسمی بزرگ دو نرم‌افزار کاربردی و پرطرفدار خود را معرفی کرد. یکی از این محصولات، Photoshop CC برای آیپد بود تا کاربران iOS هم بتوانند این برنامه را در پلتفرم‌های خود اجرا کنند و از ویرایش عکس‌های خود به صورت نامحدود لذت ببرند.

کاملا مشخص است که Adobe در حال ارتقاء و بهبود مجموعه اپلیکیشن‌های Creative Cloud ادوبی است و قصد دارد این اپلیکیشن‌ها را در اختیار کاربران پلتفرم‌های مختلف قرار دهد. این کمپانی بزرگ که در زمینه تولید نرم‌افزارهای کاربردی قدمت دارد در لس‌آنجلس کنفرانس مکس خود را برگزار کرد. ادوبی به صورت رسمی نسخه جدید فتوشاپ CC را برای آیپد اپل معرفی کرد. از سال 2019، کاربران آیپد اپل می‌‌توانند با اپلیکیشن Photoshop CC روی دستگاه خود کار کنند. نسخه فتوشاپ مخصوص آیپد تمام ویژگی‌های اولیه نسخه دسکتاپ را نخواهد داشت ولی شرکت ادوبی وعده داده است که با گذشت زمان تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی دسکتاپ را به این نسخه اضافه کرده و در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

ادوبی نسخه فتوشاپ آیپد را معرفی کرد

نسخه جدید اپلیکیشن فتوشاپ همانند تمام نسخه‌های منتشر شده از سوی ادوبی، قابلیت همگام‌سازی با تمام نسخه‌های دیگر فتوشاپ را دارد و همه تغییرات اعمال شده در فایل‌های PSD روی آیپد، با سایر دستگاه‌ها قابل همگام‌سازی است. با توجه به این که امکان کار کردن با اپلیکیشن با استفاده از صفحه لمسی فراهم شده است، کاربران می‌توانند تجربه فوق‌العاده جدیدی را در کار کردن با این نسخه داشته باشند. امکان کار کردن با اکثر ابزارهای ویرایش تصویر استاندارد فتوشاپ و کار کردن در لایه‌های مختلف برنامه مانند نسخه‌ی دسکتاپ در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. البته کاربران می‌توانند با استفاده از قلم هوشمند نیز با این اپلیکیشن کار کنند.

ادوبی معتقد است که نسخه فتوشاپ جدید مخصوص آیپد اپل با همان کد پایه فتوشاپ نسخه دسکتاپ به‌ اشتراک گذاشته خواهد شد. در نتیجه هیچ مشکلی از نظر پاور یا عملکرد یا نتایج ویرایش ایجاد نخواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد نسخه Photoshop CC مخصوص آیپد اپل در دسترس نیست. باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم تا با مشخصات و ویژگی‌های این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

ادوبی نسخه فتوشاپ آیپد را معرفی کرد

گفتنی است، ادوبی از مدت‌ها قبل گفته بود که قصد دارد با توسعه برنامه‌های خود شرایطی را فراهم کند تا کاربران بتوانند در هر سیستمی و در هر مکانی با برنامه‌های این شرکت به راحتی کار کنند. همچنین اواسط تابستان بود که ادوبی برنامه خود برای ارائه فتوشاپ برای آیپدهای اپل را مطرح کرده بود. این صحبت در ابتدا بدان معنی بود که بسیاری از اپلیکیشن‌های تخصصی کوچکتر بتوانند با اکوسیستم بزرگ‌تر Creative Cloud همگام سازی شوند، ولی در حال حاضر به‌ نظر می‌رسد که شرکت ادوبی در تلاش است تا استفاده از نسخه کامل اپلیکیشن‌هایی مانند فتوشاپ را در اختیار کابران گوشی‌های هوشمند قرار دهد.

در ادامه ویدئوی منتشر شده برای معرفی برنامه ویرایش عکس، Photoshop CC روی آیپد اپل را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: فتوشاپ سال 2019 برای آیپدها منتشر می‌شود


انتهای پیام/

فتوشاپ برای آیپدهای اپل به صورت رسمی معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار