مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بنابر مصوبه کمیسیون نظارت زابل نرخ مصوب هر تن آجر در سیستان یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

نرخ مصوب هر تن آجر در سیستان بیش‌از یک میلیون ریال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بنابر مصوبه کمیسیون نظارت زابل نرخ مصوب هر تن آجر در سیستان یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف موارد را به تعزیرات حکومتی این شهرستان اعلام کنند تا بصورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

حیدر میرزایی  اظهار داشت: با توجه به شکایات متعدد شهروندان مبنی بر گرانفروشی و کم‌فروشی در عرضه آجر در زابل موضوع از طریق گشت مشترک تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

او  گفت: در همین راستا پرونده تخلفاتی تشکیل و برای یکی از متخلفان در شعبه بدوی تعزیرات حکومتی زابل رای صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به مشاهده تخلف توسط کارشناسان گشت مشترک و سایر مستندات موجود شعبه رسیدگی کننده از حیث گرانفروشی حکم به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی و قطع برخی خدمات دولتی بمدت یک‌ماه و اعاده حق شاکیان خصوصی و از جهت کم فروشی ۱۰۵ میلیون ریال متخلف را محکوم کرد.

انتهای پیام/ع

نرخ مصوب هر تن آجر در سیستان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار