مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های متولی با توجه به سهمیه‌بندی بنزین در دستور کار قرار دارد.

طرح نظارت بر واحد‌های صنفی سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی تعزیرات حکومتی ؛ حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدف از تشدید نظارت‌ها شناسایی افراد سودجو و برخورد آنی و خارج از نوبت به پرونده‌های مرتبط است و این اطمینان را به شهروندان خواهیم داد که با توجه به افزایش قیمت بنزین هیچ شخصی اجازه گرانفروشی، کم‌فروشی و سایر تخلفات احتمالی را نخواهد داشت.

او  گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمتی هم‌اینک در دستور کار نیست و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد خواهد شد و افزایش قیمت در کالا و خدمات باید در کمیته نظارت و ستاد تنظیم بازار به تصویب برسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شهروندان هرگونه تخلف را از طریق سامانه ۱۳۵ اعلام کنند تا تیم گشت مشترک در کوتاه‌ترین زمان موارد را بررسی و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی صورت گیرد.

او بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون هزار و ۵۰۲ فقره پرونده با موضوع گرانفروشی در سیستان و بلوچستان تشکیل که هزار و ۴۴۴ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده و متخلفان۱۱ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شده‌اند.

انتهای پیام/ع

طرح نظارت بر واحد‌های صنفی  در دستور کار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار