تلاش در راستای رونق تولید، رفع موانع تولید و اشتغال و حمایت قضایی از سرمایه گذاری مواردی است که مد نظر قضات قوچان قرار گرفته است.

بازدید قضات قوچان از واحد‌های تولیدیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام آذری رئیس دادگستری قوچان در بازدید از واحدهای تولیدی از روند واحد‌های صنعتی در شهرک صنعتی فاز یک قوچان گفت: این نخستین تور کمیته حمایت قضایی شهرستان از شهرک صنعتی قوچان است که در قالب آن قضات قوچان از نزدیک در جریان مشکلات و نیازمندی‌های واحد‌های صنعتی قرار گرفته تا موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد بررسی و برطرف شود.

او ادامه داد: دستگاه قضایی مصمم است، مشکلات واحد‌های تولیدی را رسیدگی و این مشکلات را بر طرف کند.

آذری با تأکید بر رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال در واحد‌های صنعتی را مهم دانست و افزود: تولید و اشتغال و مسائل صنعتگران و کارآفرینان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمام مسائل در این حوزه‌ها با دقت بررسی و رصد می‌شود.

حجت الاسلام آذری ضمن تاکید بر تحقق شعار سال رونق تولید را حفظ و صیانت از تولید و اشتغال موجود در سطح واحد‌های تولید بر شمردکه یکی از راهکار‌های آن رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیسیون حمایت قضایی از تولید می‌باشد.

رییس دادگستری قوچان گفت: اهداف دستگاه قضایی در رابطه با واحد‌های صنعتی بسیار ویژه بوده و هدفگذاری صحیحی با نظر به صحت، دقت و سرعت به واحد‌های صنعتی انجام داده‌اند و در مسیری حرکت می‌کنند که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی هست و این موضوع رویکردی مهم و بی‌نظیر بوده که پشتوانه واحد‌های صنعتی در حل مسائل مختلف شده است

او با بیان اینکه بازدید قضات از شهرک و نواحی صنعتی در حمایت از واحد‌های صنعتی در حال انجام است، بیان کرد: در راستای حمایت دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و به‌منظور رونق تولید و اشتغال، از ابتدای امسال ۶ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام شده که منجر به حل مسائل مختلف واحد‌ها شده است.

او در ادامه تصریح کرد: تشکیل کمیسیون‌های حل اختلاف و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع به منظور رفع مشکلات حقوقی و حفظ اشتغال پایدار و تامین امنیت اقتصادی در شهرک صنعتی با حمایت ویژه دادگستری شهرستان به زودی مستقر می‌شود.

رئیس دادگستری قوچان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی شهرستان قوچان با همه توان خود و بلکه مضاعف نسبت به گذشته در جهت تقویت و حمایت همه جانبه از تولید گام برخواهد داشت افزود: با حمایت‌های قضایی خود در جهت رفع موانع تولید شرایط بهتری را برای فعالیت واحد‌های تولیدی فراهم خواهد ساخت.

آذری گفت: همه باید تلاش کنیم تا موانع تولید از پیش روی تولیدکنندگان برداشته و زمینه اشتغال و تولید در شهرستان قوچان فراهم شود.

او ادامه داد: حمایت‌های همه جانبه دستگاه قضایی شهرستان از صنعتگران باعث شده است برای واحد‌های صنعتی و تولیدی در روند توسعه صنعتی، فرصتی برای پیشرفت صاحبان صنایع ایجاد شده و مشکلات آن‌ها حل شود.
 
انتهای پیام//ح.خ
 
 

 تلاش می کنیم تا موانع تولید از پیش روی تولیدکنندگان برداشته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.