مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: واحد‌های صنعتی کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ۱۱۳ میلیون یورو صادرات داشتند.

ساختن فرصت در جنگ اقتصادی /فرصتی که ارزشی ۱۱۳ میلیون یورویی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از واحد‌های صنعتی کوچک شهرک صنعتی کلات، گفت: صادرات محصولات بنگاه‌های کوچک یکی از اهداف اصلی شهرک‌های صنعتی استان در سال رونق تولید است و در همین راستا جوانان و نخبگان صنعتی، صنعتگران را هم به سوی پیشرفت هدایت کردند و در جنگ اقتصادی از تحریم، فرصت ساختند و ۱۱۳ میلیون یورو صادارت داشتند.

او ادامه داد: صنایع کوچک با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح، روز به روز توانمندتر می‌شوند و همه واحد‌ها تلاش دارند تا در سال رونق تولید، الگوی اقتصاد مقاومتی را به درستی در واحد‌های خود اجرا کنند و از تمام ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: سال گذشته تنوع کالا‌های صنایع کوچک خوب بود و امسال به دنبال تنوع بیشتر محصولات صادراتی هستیم.
 
مهدی زاده مقدم افزود: انشاالله همین روند در واحد‌های صنعتی تا پایان سال ادامه خواهد داشت و زمینه تولید و اشتغال بیش از پیش فراهم و توسعه می‌یابد.
 
انتهای پیام//ف.ک
 

صادرات ۱۱۳ میلیون یورو واحدهای صنعتی کوچک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.