مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:در دهه پایانی صفر امسال از ۴۸ هزار نفر زائر حضرت رضا (ع) در ایستگاه های شهرک‌های صنعتی استان پذیرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: امسال در ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی و در پنج محور به ۴۸ هزار نفر از زائران در ایستگاه‌های صلواتی این شرکت خدمت رسانی شد که نسبت به پارسال بی نظیر بود.

او با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، افزود: امسال مهم‌ترین اتفاقی که در کنار سایر فعالیت‌ها انجام شد طرح بزرگ (زیارت به نیت یک شهید) بود که با استقبال گسترده‌ی زائران رو به رو شد.

مهدی زاده مقدم افزود: شرکت‌های صنعتی و صنعتگران تلاش کردند بهترین امکانات را برای زائران ارائه کنند و روزانه به طور شبانه روزی خدماتی رایگان در ایستگاه‌های صلواتی برای آن‌ها در نظر داشته باشند.

مدیر عامل شرکت‌های صنعتی با بیان اینکه اشاعه‌ی فرهنگ رضوی از طریق پیاده روی زیارت امام رئوف گسترش یافته است، افزود: هر زائر سفیری است که معارف فرهنگ رضوی را به دیگران معرفی و ترویج می‌کند.

انتهای پیام//ی. ج

 

استقبال شهرک های صنعتی خراسان رضوی از زائران امام رضا(ع) در دهه پایانی صفر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.