همزمان با آغاز هفته وحدت؛

نمایشگاه پوستر مهربانی افتتاح شد

نمایشگاه گروهی پوستر مهربانی همزمان با آغاز هفته وحدت، در گالری فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت.

نمایشگاه پوستر مهربانی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت، ششمین نمایشگاه سالانه پوستر مهربانی با ۳۵ اثر از مجموعه پوستر‌های دانشجویان و هنرمندان گرافیست در گالری فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت.

تمامی آثار ارائه شده در اندازه ۵۰*۷۰ هستند. نمایشگاه امسال در دو بخش آثار جدید و گلچینی از آثار گذشته برگزار شده است.

مهتاب سوری، سمانه محبی، فاطمه بیاتی، فاطمه قاسمی، پرستو زورقی، زهره صحرا پور، زهره عزیزی، لیلی خسم افکن و شهریار اسدی هنرمندانی هستند که آثارشان در دوره ششم به نمایش درآمده است. همچنین در بخش مرور بر آثار گذشته، هنرمندانی همچون فاطمه قاسمی، تینا قاضی، مژده آفتاب، لیلا غلامی، نگار صالحی، الهام دیوان بیگی، هلیا عبدالهی، مریم عسگری، شادی محمدی، آهنگ میر منگره، آیدا امینی و شهرزاد مطیع پور حضور دارند.

نمایشگاه پوستر مهربانی افتتاح شد

جلال عطارزاده دبیر نمایشگاه سالانه پوستر مهربانی که آثار او در این دوره، در دو بخش به نمایش گذاشته شده است، درباره این رویداد گفت: قصه مهربانی برای ما آشناست؛ از زمانی که چشم به جهان گشودیم با این ویژگی آشنا شدیم. اولین مهربانی که در اطراف خود دیدیم، مادرمان بود؛ اما مهربان‌تر از مادر خدایی است که او را آفریده است. خدای ما بسیار مهربان است و برای نشان دادن گوشه‌ای از مهربانی خودش در روی زمین، حضرت رسول را به سوی انسان‌ها فرستاد.

نمایشگاه پوستر مهربانی افتتاح شد

وی افزود: نمایشگاه پوستر مهربانی که امسال ششمین دوره را پشت سر می‌گذارد، تفاوت‌های چشمگیری با دیگر نمایشگاه ها دارد. این رویداد تنها جشنواره و نمایشگاهی است که شرکت کنندگان تنها برای استوار نگه داشتن پرچم مهربانی آثار ارسال می‌کنند. هربار که این اتفاق می‌افتد یک موج مهربانی در حیطه هنر می‌پیچد.

نمایشگاه پوستر مهربانی افتتاح شد

عطارزاده درباره دلیل نامگذاری این جشنواره به نام مهربانی اظهار کرد: مسئله‌ای وجود ندارد که با مهربانی حل نشود. مسائل اجتماعی را می توان به راحتی از طریق رفتار مهربانانه حل کرد. کسانی که هر ساله آثارشان را به این نمایشگاه ارسال می‌کنند، پرچمداران مهربانی و کسانی که در این جلسات شرکت می‌کنند، حامیان مهربانی هستند.

نمایشگاه پوستر مهربانی افتتاح شد

وی خاطرنشان کرد: باید از مهربانی‌های کوچک شروع کنیم تا باعث خوشحالی دیگران شویم. در برنامه‌های این چنینی باید سازمان‌های دیگر هم پیشقدم شوند و برای رسیدن شعار به شعور تلاش کنند.

نمایشگاه پوستر مهربانی افتتاح شد

گفتنی است ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی در هفته وحدت میزبان علاقه‌مندان است و روز پنجشنبه مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار