مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های هنری در گالری‌های شهر میزبان هنردوستان خواهند بود.

اصالت دست عکاسان در گالری شلمان/ نقاشی‌های آقای کارگردان مهمان گلستان می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،نقاشی دیجیتالی برای ایجاد یک اثر هنری (نقاشی) به صورت دیجیتالی و یکی از روش‌های ساختن هنر دیجیتالی در رایانه است. این تکنیک توانسته روش‌های نقاشی‌های قدیمی معمولی مثل رنگ روغنی، اکرلیک، جوهری و ... را با هم ادغام کند که بر روی بستر‌های نقاشی قدیمی مختلفی مثل پارچه بوم، کاغذ یا پلی استر به وسیله ماشین آلات چاپ که وابسته به نرم‌افزار‌های کامپیوتری است، چاپ می‌شوند.

این تکنیک به برنامه‌های گرافیکی اشاره دارد که از یک بوم مجازی و جعبه ابزار نقاشی مجازی، رنگ‌ها و دیگر ابزار استفاده می‌کند. این جعبه ابزار شامل مواردی است که به غیر از دنیای مجازی در جای دیگری یافت نمی‌شود و باعث می‌شود آثار دیجیتالی خلق شده، نگاه و حس کاملاً متفاوتی از آثار ساخته شده قدیمی به بیننده دست دهد.

برای آشنایی بیشتر با این سبک هنری می‌توانید از نمایشگاه‌های زیر دیدن کنید:

گالری دستان ۲: نمایشگاه نقاشی‌های ژان کلود کریر از تاریخ ۱۷ آبان الی ۱ آذر

گالری هما: نمایشگاه نقاشی‌های حسین تمجید با عنوان «ناتمامی ابدی» از تاریخ ۱۷ الی ۲۸ آبان

نگارخانه گویا: نمایشگاه گروهی نقاشیخط با عنوان «پشت بوم»، مجموعه آثاری از رضا بختیاری فرد، یلدا راه نجات، رزا سبزه علی، فائزه طاهری، هنگامه قاجار، منیره سادات قریشی، اشرف کاظمی، مژگان میرطاهری، امید هامونی و مرجان وفایی از تاریخ ۱۷ الی ۲۲ آبان.

گالری شلمان: نمایشگاه گروهی عکاسی با عنوان «اصالت دست»، با آثاری از نسرین ابریشمی، فتحیه احسان نیا، نیلوفر اسدی، ستاره اسماعیل زاده و... از تاریخ ۱۷ الی ۲۲ آبان

گالری گلستان: نمایشگاه نقاشی‌های مرحوم عباس کیارستمی از تاریخ ۱۷ الی ۲۹ آبان

نگارخانه نقش جهان: نمایشگاه نقاشی‌های شریتا گل بابایی با عنوان «محوریت انسان» از تاریخ ۱۷ الی ۲۲ آبان

دانشگاه هنر تهران: نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال و پرینت سه بعدی علی رحیمی از تاریخ ۱۷ الی ۲۲ آبان

گالری زیرزمین دستان: نمایشگاه طراحی‌های مهرداد پورنظرعلی از تاریخ ۱۷ آبان الی ۱ آذر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار