رئیس پلیس راه استان ایلام از عزم مسئولین استان برای ایجاد راه ارتباطی از روستای پله کبود بخش هلیلان به روستای اکبرآباد واقع در حوزه استان کرمانشاه خبر داد.

ایجاد راه ارتباطی بین استانی در حوزه هلیلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: باحضور مسئولین، نمایندگان پلیس راه استان، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فرمانداری شهرستان چرداول و بخشداری هلیلان از مسیر‌های پیشنهادی برای راه ارتباطی از روستای پله کبود بخش هلیلان به روستای اکبرآباد واقع در حوزه استان کرمانشاه بازدید میدانی به عمل آمد.

او افزود: از بین سه مسیر پیشنهادی برای ایجاد این راه ارتباطی یکی از مسیر‌ها به طول حدود ۶ کیلومتر با اتفاق نظر مورد تایید قرار گرفت و مقرر است ایجاد این راه ارتباطی در کمیسیون‌های تخصصی استانی نهایی شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: با توجه به وجود نسبیت‌های قومی بین روستا‌های دو سر مسیر پیشنهادی و همچنین تعاملات و تردد فراوان روستا‌های سمت استان ایلام به کرمانشاه، با ایجاد این راه ارتباطی بیش از ۴۰ کیلومتر مسیر موجود برای تردد کوتاه و نقاط مستعد حادثه و خطرات جاده‌ای مسیر تردد این عزیزان کاهش خواهد یافت.

او اظهار کرد: توجه به مناطق محروم استان در حوزه جاده‌ای و افزایش سطح ایمنی ترافیک در جاده‌های روستایی یکی از اولویت‌های پلیس راه استان و مسئولین استان ایلام است.

همتی زاده بیان کرد: ایجاد این بستر نقش مهمی در کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت در دستیابی به مقصد، افزایش تعاملات فرهنگی و اجتماعی، صرفه جویی اقتصادی، افزایش ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت.

او مطرح کرد: امیدواریم با آغاز عملیات اجرایی و ایجاد این مسیر توانسته باشیم گام کوچکی در راه خدمت به مردم عزیز و شریف این منطقه از استان برداشته باشیم.

انتهای پیام/ ن

راه ارتباطی بین استانی در حوزه هلیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.