مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم آبان ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شرور سابقه دار در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم آبان ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 


دستگیری شرور سابقه دار در ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری یک شرور سابقه دار در ایلام خبر داد.

سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری متهم فراری که دارای سوابق کیفری متعددی همچون قمه کشی و درگیری با ماموران بود، رسیدگی به موضوع سریعا در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس ، متهم به همراه ۴ نفر از دوستانش که قصد عزیمت از تهران به ایلام را داشتند در مسیر شهرستان سرابله شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

عزیز زاده مطرح کرد: این فرد سوابق متعددی  چون قمه کشی و درگیری با ماموران را در پرونده خود دارد.

او بیان کرد:متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی استان ایلام اظهار کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

 

مرگ کارگر ساختمانی بر اثر سقوط بالابر در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از مرگ کارگر ۶۵ ساله بر اثر سقوط دستگاه بالابر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی اعلام فوت یک نفر کارگر ساختمانی در روستای چشمه ماهی بخش هلیلان بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او مطرح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، کارگر ساختمان که پیرمردی ۶۵ ساله بوده، به علت عدم رعایت اصول ایمنی در نصب دستگاه بالابر، دستگاه به پایین سقوط و با کارگر مذکور برخورد و موجب فوت وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول اظهار کرد: از کارفرمایان و کارگران خواهشمندیم به جهت جلوگیری از حوادث ناگوار حین کار نسبت به رعایت اصول ایمنی اقدام کنند.

 

دستگیری یک سارق و کشف ۴ فقره سرقت در شهرستان چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری یک نفر سارق و کشف ۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و تجهیزات آب رسانی مزارع این شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

او بیان کرد: با انجام کار اطلاعاتی و تلاش ماموران انتظامی شهرستان  یک نفر متهم در این زمینه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول مطرح کرد: در بازجوئی‌های اولیه متهم به ۳ فقره سرقت از سیم برق چاه‌های کشاورزی و یک فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرد.

او اظهار کرد: از صاحبان باغات و مزارع خواهشمندیم در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور، پمپ‌های آب و ... دقت لازم را داشته باشند و از رها نمودن اینگونه تجهیزات بدون نگهبان و یا حفاظ مناسب خود داری کنند.

 

دستگیری ۴ سوداگر مرگ در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف مقادیری مواد مخدر در ۳ عملیات مختلف خبر داد.

سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط افراد سابقه دار در سطح شهرستان آبدانان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری مرکزی ۲ نفر از سوداگران مرگ را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و مقادیری مواد مخدر از ان‌ها کشف شد.

سرهنگ سلیمی زاده ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان در عملیات دیگر ۲ نفر از سوداگران مرگ را در شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی باتشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند اظهار کرد: فروشندگان مواد مخدر در فرایند اعمال مجرمانه نباید احساس امنیت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی وسوداگران مرگ برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ آسایش و آرامش را از مردم سلب کنند.

 

راننده دهلرانی از مرگ حتمی نجات یافت

مدیرعامل هلال احمر استان ایلام از نجات راننده کمباینی که در منطقه دشت عباس از توابع شهرستان دهلران به داخل چاه سقوط کرده بود خبر داد.

عارفی مدیرعامل هلال احمر استان ایلام گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر مبنی بر سقوط یک راننده کمباین در داخل چاه بلافاصله نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دشت عباس به محل اعزام شدند.

او بیان کرد: نیرو‌های هلال احمر با حضور در محل، سریع شروع به احیای قلبی و ریوی راننده کمباین کرده و تلاش کردند تا او را دوباره به زندگی بازگردانند که خوشبختانه عملیات آن‌ها با موفقیت روبرو شد و راننده کمباین که مردی ۴۰ ساله بود از مرگ حتمی نجات یافت.

عارفی اظهار کرد: مصدوم پس از احیاء توسط نیرو‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.