فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از آمادگی پلیس جهت تامین نظم و امنیت و فراهم کردن بستر حضور گسترده مردم غیور و فهیم شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد.

آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی بزرگ یوم اله ۱۳ آبان در دره شهر

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ، موجب یاس و ناامیدی دنیای استکبار از توطئه‌های خود می‌شود.

او با اشاره به پیش بینی تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه ۱۳ آبان در شهرستان دره شهر افزود: نظم و امنیت مسیر‌های این راهپیمایی و همچنین محدودیت‌های ترافیکی ویژه این روز توسط پلیس به خوبی انجام خواهد شد.

جمالوندی بیان کرد : ۱۳ آبان یک روز سرنوشت ساز برای ملت ما بوده و این روز یادآور سالروز تبعید امام (ره) ، شهادت تعدادی از دانش آموزان ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و همچنین مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی بر سر حقانیت خویش است.

او اظهار کرد: پلیس نیز با حضور پر رنگ در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت و با برقراری نظم و امنیت در این روز وظیفه خود را در مشارکت با مردم شهید پرور شهرستان به مرحله اجراء خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ ن

برقراری نظم و امنیت در راهپیمایی بزرگ یوم اله ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.