مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۵۹ هزار متر مربع اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

۵۹ هزار مترمربع اراضی ملی ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۹ هزار و ۱۶۳ مترمربع از اراضی ملی این استان با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

او افزود: این میزان اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام به ارزش ۲۵۴ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

 کاظمی اظها کرد: سال گذشته نیز بیش از ۴۵ هزار مترمربع از اراضی مسکونی به ارزش ۱۳۸ میلیارد ریال نیز با صدور حکم قضایی با قلع و قمع حصار ایجاد شده و خلع ید و رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت:چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های استان را دارند، ابتدا استعلام لازم در این خصوص را از طریق راه و شهرسازی انجام داده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

کاظمی تاکید کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی استان با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند.

او افزود: مردم می‌توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهر‌ها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/با

۵۹ هزار مترمربع از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.