مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰۰ راس گوسفند قاچاق در ایلام / دستگیری ۲ سوداگر مرگ در ملکشاهی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۰۰ راس گوسفند قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از کشف یک تریلر حامل ۲۰۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان مهران کنترل و نظارت بر خودو‌های عبوری در محور‌های موصلاتی را در دستور کار خود قرار دادند.

او مطرح کرد: ماموران انتظامی ایست بازرسی جندالله در حین انجام وظیفه به یک دستگاه تریلرمشکوک و جهت بررسی بیشر آن را متوقف و تعداد ۲۰۰ راس گوسفند قاچاق و بدون هرگونه مجوز از آن کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال تعیین شده است اظهار کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و جهت مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضائی شد.

او با بیان اینکه پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت از سوی سودجویان این عرصه شوم از طریق سامانه تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


دستگیری ۲ سوداگر مرگ در ملکشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: در پی کسب خبری مبنی برتوزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از کسب اطلاعات دقیق از نحوه و محل‌های فعالیت سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات پلیسی ۲ سوداگر مرگ در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری مواد مخدر نیز از آنان کشف شد.

ولیان اظهارکرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

او با اشاره به آمادگی پلیس در ماموریت‌های محوله و برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر بیان کرد: از مردم خواستاریم ضمن افزایش همکاری با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشته و پلیس را در تحقق جامعه‌ای سالم یاری کنند.

 

یک کشته بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون بنز با سواری پراید

رئیس پلیس راه استان ایلام از کشته شدن یک نفر بر اثر تصادف در محور قلندر خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه سواری پراید در محور قلندر پایین‌تر از محیط زیست یک نفر کشته شد.

او افزود: کارشناسان پلیس راه علت اصلی تصادف را تجاوز به چپ کامیون بنز عنوان کرده اند.

همتی زاده بیان کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود سرعت مطمئنه را در طول محور‌های مواصلاتی مد نظر قرار دهند که بدون هیچ گونه حادثه‌ای بتوانند در طول محور‌های مواصلاتی تردد کنند.

 

فوت ۲۲ نفر بر اثر غرق شدگی در ایلام

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از فوت ۲۲ نفر بر اثر غرق شدگی در استان ایلام خبر داد.

علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۲ نفر بر اثر غرق شدگی در استان ایلام جان خود را از دست دادند.

او ادامه داد: از مجموع ۲۲ فوتی امسال بر اثر غرق شدگی ۱۸ نفر مرد و چهار نفر زن بودند.

علیزاده مهاجر بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیشترین آمار تلفات غرق شدگی در استان مربوط به رودخانه‌ها و سد‌ها بوده است.

او اظهار کرد: همچنین در این مدت ۲ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و ۲ مورد نیز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام بی احتیاطی شهروندان را عامل وقوع این حوادث ناگوار بیان کرد و افزود: در حالیکه اطلاع‌رسانی در این خصوص به صورت گسترده انجام می‌شود، اما باز هم مردم جوانب احتیاط را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.