رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:با توجه به تعطیلات آخر هفته و افزایش تردد وسایل نقلیه نیاز است که رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

توصیه پلیس راه به رانندگان در خصوص سفر در تعطیلات پایان هفتهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:یکی از علل اصلی تصادفات فوتی و جرحی در سال جاری، سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه بوده که نیاز است رانندگان محترم با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در سطح محور‌ها رانندگی کنند.

او ادامه داد:با توجه به احتمال ناپایداری هوا در بخشی از محور‌های مواصلاتی استان در این روزها، رانندگان قبل از سفر، از سالم بودن وسیله نقلیه و بویژه برف پاک کن و چراغ‌ها اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

این مقام انتظامی افزود:خانواده‌هایی که در روز‌های پایانی هفته قصد مسافرت دارند، نسبت به مدیریت زمان سفر خود به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه اقدام تا شاهد ترافیک در سطح محور‌های برون شهری استان نباشیم.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد:تیم‌های گشتی پلیس راه استان در روز‌های پایانی هفته به صورت محسوس و نامحسوس در سطح محور‌ها و به صورت شبانه روزی به منظور خدمت رسانی و پیشگیری از تصادفات در حال انجام وظیفه می‌باشند.

انتهای پیام/غ

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.