محمدی‌فر گفت: متولی اصلی عودت مبالغ در سامانه سماح سازمان حج و زیارت است و مبالغ به صورت سیستماتیک به حساب زائران عودت داده می‌شود.

مبالغ دریافت شده از زائرانی که به عتبات نرفته‌اند، پرداخت می‌شوداحمد محمد‌ی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  عودت مبالغ دریافت  شده از زائرانی که به سفر عتبات نرفتند، اظهار کرد: متولی اصلی عودت مبالغ در سامانه سماح سازمان حج و زیارت است. طبق گزارش سازمان حج و زیارت به دلیل سیستماتیک بودن واریزی در سامانه سماح، مبالغ به همین صورت به حساب زائران عودت داده می‌شود.

محمدی‌فر با بیان اینکه عودت مبالغ از طریق سامانه سماح انجام می‌شود، تصریح کرد: افرادی که موفق به دریافت مبلغ پرداختی خود در سامانه سماح نشدند، می‌توانند با سازمان حج و زیارت تماس بگیرند و این مشکل را حل کنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره شرایط عراق و سفر زائران به این کشور گفت: کنسولگری ایران در کربلا طی اطلاعیه‌ای بیان کرده که با توجه به شرایط و ناآرامی‌های عراق، زائران فعلاً از سفر به این کشور خودداری کنند، بنابراین زوار باید به توصیه‌های وزارت خارجه توجه کنند، همچنین شرایط این کشور توسط وزارت خارجه اطلاع‌رسانی می‌شود.


بیشتر بخوانید: ستاد اربعین در عراق نقش اصلی در خدمات رسانی داشت 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار