ردمی نوت 8T با شارژ سریع ۱۸ واتی معرفی شد + تصاویر

شیائومی از گوشی جدید خود با نام ردمی نوت 8T که توانایی شارژ سریع ۱۸ واتی را دارد رونمایی کرد.

ردمی نوت 8T با شارژ سریع ۱۸ واتی معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بیشتر کاربران دنیای فناوری منتظر رسیدن می‌نوت ۱۰ هستند، شیائومی به طور مستقیم سراغ معرفی گوشی ردمی نوت 8T رفت. این گوشی اساسا با ردمی نوت ۸ - Redmi Note 8 یکسان است، اما پشتیبانی از NFC و شارژ سریع ۱۸ واتی به آن اضافه شده است.

مشخصات ردمی نوت 8T

صفحه نمایش این گوشی دارای اندازه ۶.۳ اینچی است و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد. درون این صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای طراحی شده است که میزبان دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این دستگاه است. در پشت ردمی نوت ۸ یک دوربین چهارگانه اصلی قرار دارد. این دوربین از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 استفاده می‌کند که به وسیله یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

ردمی نوت 8T با شارژ سریع ۱۸ واتی معرفی شد

درون این گوشی از تراشه Snapdragon 665 استفاده شده است. این تراشه توسط یک رم ۳ گیگابایتی یا ۴ گیگابایتی همراهی می‌شود و حافظه داخلی آن تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش می‌یابد. علاوه بر این می‌توان حافظه آن را به وسیله میکرو‌اس‌دی گسترش داده و جای بیشتری برای ذخیره‌سازی داشت. باتری این دستگاه ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظریفت دارد و از شارژر سریع ۱۸ واتی نیز که در جعبه وجود دارد پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم‌افزاری نیز این دستگاه از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند و روی آن را با رابط کاربری MIUI 10 پوشانده است.

ردمی نوت 8T با شارژ سریع ۱۸ واتی معرفی شد


بیشتر بخوانید: مجهز شدن ساعت هوشمند آینده شیائومی به سیستم عامل گوگل


قیمت، دسترسی و زمان عرضه گوشی جدید شیائومی

ردمی نوت 8T در ابتدا به رنگ‌های آبی، سفید و مشکی در دسترس خواهد بود. درضمن گوشی جدید شیائومی با بر چسب ۱۹۹ یورویی برای پیکربندی ۴/۶۴ گیگابایت در بازار‌ها خواهیم دید. فروش این دستگاه برای ۸ نوامبر در اسپانیا و ایتالیا برنامه ریزی شده است. پس از این کشور‌ها در ۱۳ نوامبر نوبت به فرانسه می‌رسد و دو روز پس از آن یعنی در ۱۵ نوامبر آلمان نیز به این جمع اضافه می‌شود.

ردمی نوت 8T با شارژ سریع ۱۸ واتی معرفی شد

این تلفن همراه به آرامی در سراسر اروپا گسترش پیدا کرده و دو نسخه دیگر به آن اضافه می‌شود. یکی از نسخه‌های این دستگاه با پیکربندی ۳/۳۲ گیگابایتی ارزان‌تر است و به قیمت ۱۷۹ یورو به فروش می‌رسد. گوشی دیگر نیز یک نسخه پریمیم است با پیکربندی ۴/۱۲۸ گیگابایتی است که در بازار با برچسب قیمتی ۲۴۹ یوروی دیده خواهد شد.

انتهای پیام/

گوشی جدید شیائومی معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار