نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری رقابت‌های فوتسال دختران در رده‌های سنی مختلف طی دو سال گذشته و برگزاری رقابت‌های فوتبال برای اولین بار در این استان خبر داد.

مرضیه مؤمنی‌مقدم، نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برگزاری رقابت‌های فوتسال دختران استان کرمان طی مرداد و شهریور امسال اشاره کرد و گفت: مسابقات فوتسال در رده سنی امید‌ها با شرکت ۵ تیم، جوانان ۸ تیم، نوجوانان ۵ تیم و نونهالان ۱۰ تیم برگزار شد.

او افزود: رقابت رده‌ی امید‌ها به میزبانی کوهبنان، جوانان و نونهالان در بردسیر و نوجوانان در زرند برگزار شد.

مؤمنی‌مقدم با اعلام اینکه امسال برای دومین سال برگزاری این رقابت‌ها را در رده‌های نوجوانان و نونهالان شاهد بودیم، به رشد برگزاری این رقابت‌ها طی دو سال اخیر نسبت به سال‌های ماقبل آن اشاره و تصریح کرد: سال های، ۹۴، ۹۵ و ۹۶ عملا هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شد، هم اکنون خوشبختانه این رقابت‌ها به همت قرایی رئیس هیئت فوتبال استان که نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال بانوان دارند از سال ۹۷ در همه‌ی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

او به بیان گزارشی از برگزاری این رقابت‌ها طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ در استان پرداخت و بیان داشت: سال ۹۷ رقابت‌های امید‌ها با حضور ۵ تیم و امسال نیز با حضور ۵ تیم، رده‌ی جوانان سال ۹۷ با حضور ۴ تیم و امسال با حضور ۸ تیم، رده‌ی نوجوانان سال ۹۷ با حضور ۵ تیم و امسال نیز با حضور ۵ تیم، رده‌ی نونهالان سال ۹۷ با حضور ۸ تیم و امسال با حضور ۱۰ تیم برگزار شد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری رقابت‌های فوتبال دختران در رده‌های سنی مختلف برای اولین بار در این استان خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که هفته آینده با حضور سرپرستان برگزار می‌شود، چگونگی و زمان برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی فوتبال دختران برای اولین بار تصمیم گیری خواهد شد.

مؤمنی‌مقدم افزود: با برگزاری مسابقات رده‌های سنی سعی داریم، تیم‌های بزرگسالان در لیگ‌های برتر و یک کشور تقویت شوند.

او با بیان اینکه فوتبال و فوتسال بانوان در سال‌های گذشته در سطح استان راکد بوده و کارخاصی انجام نمی‌شده و به این دلیل تا حدودی عقب افتاده ایم، تصریح کرد: پشتوانه سازی برای نسل آینده فوتبال و فوتسال استان را از سال گذشته آغاز کرده ایم که از دل همین مسابقات مربیان، بازیکنان، داوران و نیرو‌های اجرایی پرورش خواهد یافت.

مؤمنی‌مقدم با اشاره به اینکه قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان تاکید بسیار زیادی بر حضور بانوان دارند و همواره فوتبال بانوان را حمایت کرده‌اند و برای توسعه فوتبال در این بخش برنامه داده‌اند، از وی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

رقابت‌های فوتبال رده‌های سنی دختران استان کرمان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار