فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف ۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت و به برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح، ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت‌ها شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به بازدید از ۲۳ واحد صنفی این شهرستان، گفت: به ۱۵ واحد صنفی تذکر و به ۵ صنفی اخطار پلمب داده شد و ۲ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن ضوابط قانونی و صنفی پلمب شدند.

او از توقیف ۲۱ خودرو و ۳ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: دستگیری ۱۰ نفر از ملجوبین محاکم قضائی نیز از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

عزیزی همچنین از دستگیری ۳ معتاد متجاهر و یک خرده فروش مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضایی خبرداد و با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/س
 

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت با موفقیت اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.