فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز ساری به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح افزود: در این طرح ۷۸ متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در اجرای این طرح مأموران کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر، ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، ۲۰ قطعه لوازم جانبی رایانه، ۱۰ عدد پخش خودروو، ۵ دستگاه گوشی سرقتی، ۲ دستگاه لیزر، ۲ قیضه اسلحه شکاری غیر مجاز، ۵ دستگاه سنگ فرز و ۲ دستگاه دریل برقی، و به همراه مقداری لوازم آشپز خانه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و ۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.
انتهای پیام/س
 
 

اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.