سرهنگ عباس فتحعلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بابلسراز اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۹۲ خرده فروش مواد مخدر و اخلالگر در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۹۲ خرده فروش مواد مخدر در بابلسر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عباس فتحعلی پورفرمانده انتظامی بابلسرگفت:به منظور ایجاد نظم و امنیت عمومی و مقابله با سوداگران مرگ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود : در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی جندین نفر ازمخلان نظم و امنیت عمومی و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

وی گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با اجرای طر ح.‌های عملیات ضربتی موفق به دستگیری ۹۲ خرده فروشان مواد مخدر و کشف بیش از ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از متهمان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در از معرفی متهمان دستگیر شده در این عملیات، به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار