فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ۶ هزار دانش مقطع دوره دوم استان بهئمناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سردار سرتیب دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در در مراسم آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان در کلاله گفت: اعزام این کاران‌ها با راهی شدن ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دو شهرستان کلاله و مراوه تپه از امروز آغاز شد.


سردار سرتیب دوم پاسدار حسین معروفی با بیان این که دانش‌آموزان استان در سه مرحله دو هزار نفری اعزام می‌شوند افزود: مرحله اول اعزام کاروان راهیان نور که از امروز آغاز و تا سوم آذر ۹۸ در شهرستان‌های مختلف گلستان ادامه خواهد داشت، دو هزار دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه دوره دوم به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.


به گفته سردار معروفی، مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور ویژه دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوره دوم استان گلستان خواهد بود که از اول بهمن امسال شروع و تا پایان اسفند ۹۸ ادامه انجام می‌شود.


او ادامه داد: مرحله سوم اعزام کاروان راهیان نور نیز به تعداد دو هزار نفر دانش آموز دختر و پسر و بازماندگان دو مرحله قبلی خواهد بود که از اوایل سال آینده تا اردیبهشت ۹۹ به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: تمهیدات لازم برای سفر ایمن و مطمئن دانش‌آموزان فراهم شده و از ساعت ۲۳ شب تا صبح روز بعد، اتوبوس‌ها حرکتی در این سفر چهار روزه نخواهد داشت.


انتهای پیام / فا


دانش آموزان گلستانی راهی سرزمین‌های نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.