فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال دو هزار و ۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، دو هزار و ۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شده است.

او با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ کیلوگرم از این میزان موادمخدر در پاکسازی نقاط آلوده استان ضبط گردیده است، افزود: بیش از یک تن و ۳۹۰ کیلوگرم نیز در محور‌های مواصلاتی استان کشف شد.

غلامزاده با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۴ طرح پاکسازی در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است، ادامه داد: در طرح کنترل رانندگان ناوگان عمومی تست اعتیاد ۳۸ نفر مثبت بوده، ۲۳۹ خرده‌فروش دستگیر و یک هزار و ۹۰۰ نفر که یا قاچاقچی مواد هستند یا جرائم مربوط به مواد دارند دستگیر شدند و ۲۰ باند نیز شناسایی و متلاشی گردید.

او با تاکید بر شناسایی و پلمپ ۳۳ باب منزل و مغازه در سطح چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: ۴۵ دستگاه خودرو که در حمل و جابه‌جایی موادمخدر استفاده می‌شدند نیز توقیف شدند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح‌های پاکسازی محیط پیرامون مراکز آموزشی به‌صورت موردی و گسترده انجام گرفت، در اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

انتهای پیام/خ

برگزاری نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار