فرماندار خرم آباد گفت: رویکرد اساسی ما در بحث انتخابات، نهایت دقت و مراقبت از آراء مردم، و اجرای تمام و کمال قانون و مقررات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جعفر طولابی فرماندار خرم آباد در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان گفت: برای ما هیچ فرقی ندارد که اصوگرا، اصلاح طلب و یا مستقل رای بیاورد، وظیفه‌ی ما حفاظت از امانتی است که در اختیار ما قرار گرفته، ما با رعایت بی طرفی باید اعتماد مردم را جهت مشارکت بیشتر جلب نماییم.

طولابی خطاب به اعضای ستاد برگزاری انتخابات شهرستان خرم آباد بیان کرد: همه‌ی ما بر اساس وظیفه‌ی شرعی یک رای داریم که به صندوق می‌اندازیم، ولی بحث مهم و مورد انتظار بنده این است، که اعضای ستاد، در راستای جلوگیری از هر گونه حرف و حدیث و شایعه، از همراهی با کاندیدا‌ها در جلسات تبلیغاتی پرهیز نمایید.

او تصریح کرد: اگر کسی هم هست که قصد همراهی با کاندیدای خاصی را دارد، به ما اطلاع بدهد تا با مرخصی اش موافقت کنیم، یا مراحل اداری اش را جهت انتقال انجام بدهیم.

فرماندار خرم آباد  گفت: رویکرد اساسی ما در بحث انتخابات، نهایت دقت و مراقبت از آراء مردم، و اجرای تمام و کمال قانون و مقررات است.

طولابی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آراء مردم بیان کرد: محور و مبنای کار ما اجرای قانون و مقررات است، علاوه بر آن توصیه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث حق الناس بودن آراء مردم، وظیفه‌ی ما را سنگین‌تر کرده است، و می‌بایست بستر را به شکلی فراهم نماییم، که هم در دنیا و هم در آخرت با سربلندی از این آزمون دفاع کرده و پاسخ گو باشیم.

انتهای پیام/ر

رویکرد اساسی در انتخابات، نهایت دقت و مراقبت از آراء مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.