مسئول کمیته داوران ووشو همدان از اعزام ۵ بانوی ووشوکار این استان به مسابقات کشوری خبر داد.

اعزام ۵ بانوی ووشوکار همدانی به مسابقات کشوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سمیه دارایی، مسئول کمیته داوران ووشو استان همدان گفت: مسابقات کشوری ووشوی بانوان کشور از ۱۵ تا ۱۷ آبان به مدت ۳ روز به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه نمایندگان شهرستان نهاوند و همدان در این دور از مسابقات حضور دارند، گفت: با توجه به برگزاری مسابقات استانی طی ماه‌های گذشته مینا احمدوند در وزن ۴۸ کیلوگرم، شهرزاد پرویز در وزن ۵۲ کیلوگرم، راحله عزتی حمید در وزن ۵۶ کیلوگرم، عاطفه ظهیری در وزن ۶۰ کیلوگرم و فاطمه شیراوند در وزن ۷۰ کیلوگرم موفق به راه یابی به این مسابقات شدند.

مسئول سبک فن زی چوان استان همدان و مسئول کمیته داوران ووشو استان همدان ادامه داد: تیم استان همدان با مربیگری سمیه دارایی و سرپرستی خانم زینعلی در این مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

او با اشاره به جایگاه ووشو نهاوند در سطح کشور و آسیا گفت: ووشوکاران نهاوندی در بخش آقایان طی دو سال اخیر در سطوح ملی و آسیایی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند که علی ظفری ووشوکار نوجوان نهاوندی موفق به کسب مدال برنز مسابقات آسیایی سال جاری شد.

انتهای پیام/ب


مسابقات کشوری ووشوی بانوان برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.